«Vision F-CELL» ονομάζεται το πρωτότυπο μεσαίο φορτηγό κυψελών καυσίμων, που παρουσίασε η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC), στην 46η έκθεση αυτοκινήτων του Τόκιο.
Το 7,5 τόνων υδρογονοκίνητο φορτηγό της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Daimler Trucks Asia (DTA), διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα μέγιστης ισχύος 135 kW (181 hp). Η συνεχής ισχύς είναι 75 kW (100 hp) από τις κυψέλες καυσίμων και 135 kW (181 hp) από τις τρεις μπαταρίες υψηλής τάσης. Το φορτηγό τροφοδοτείται με ενέργεια από τις μπαταρίες των 13,8 – 40 kWh και από τις 3-4 δεξαμενές χωρητικότητας 5-10 κιλών υδρογόνου. Η αυτονομία του πρωτότυπου φορτηγού, εκτιμάται στα 270-300 χλμ.
Στο μεταξύ, στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας η μάρκα παρουσίασε το νέο Super Great, το οποίο είναι το πρώτο βαρύ φορτηγό της χώρας, το οποίο εξοπλίζεται με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 (SAE Level 2). Το εν λόγω όχημα διαθέτει μια σειρά τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού, αλλά και αυτοματοποιημένη λειτουργία του τιμονιού, του πεντάλ γκαζιού και των φρένων. Σημειώνεται, πως το Super Great φέρει τον κινητήρα 6R20 (T3) των 10,7 λτ., ο οποίος αποδίδει 394 ίππους/1.600 σ.α.λ. και 2.000 Nm/1.100 σ.α.λ. και συνεργάζεται με το 12τάχυτο κιβώτιο ShiftPilot.