Μια ανάρτηση ενός βίντεο στην επίσημη σελίδα του ΤΡΟΧΟΙ & TIR στο Facebook ήταν αρκετή για να ξεπεράσει μέσα σε λίγες ώρες το ενάμισι εκατομμύριο προβολές, να έχει εκατοντάδες σχόλια (στο σύνολό του θετικά) και χιλιάδες κοινοποιήσεις. Τις επόμενες ημέρες σε εκπομπές στην τηλεόραση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έγινε πραγματικός χαμός με το συγκεκριμένο βίντεο.

Τι έδειχνε όμως αυτό; Την καθημερινότητα των οδηγών του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας , οι οποίοι με επαγγελματισμό, συνέπεια και σοβαρότητα εξυπηρετούν καθημερινά τους επιβάτες του Πηλίου, σε δύσκολες και αφιλόξενες διαδρομές κατά τους χειμερινούς μήνες. Εκεί, όπου κάθε κίνηση στο τιμόνι πρέπει να γίνεται με απόλυτη ακρίβεια, καθώς το λεωφορείο περνάει μόλις λίγα εκατοστά δίπλα από σπίτια και καταστήματα. Όλοι έκαναν λόγο για τη δεξιοτεχνία του οδηγού Φώτη Βόγια και εμείς πάμε να τον γνωρίσουμε στο Βόλο όπου θα επιβιβαστούμε στο λεωφορείο με το παρμπρίζ 50 του Βασίλη Γεωργαλή. Επόμενος προορισμός μας το Πήλιο, ακολουθώντας το δρομολόγιο για Αγριά –Καλά Νερά – Μηλιές – Πινακάτες – Άγιος Βλάσιος και επιστροφή στο Βόλο. Μια διαδρομή 61 χιλιομέτρων η οποία καλύπτεται περίπου σε δυόμιση ώρες.

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός λένε και αυτό ισχύει και στην περίπτωση των επιβατικών μεταφορών. Όταν φτάνεις στο σταθμό του ΚΤΕΛ Μαγνησίας και η πρώτη εικόνα είναι η καλύτερη, από την εξυπηρέτηση του προσωπικού στα εκδοτήρια, μέχρι την καθαριότητα στον περιβάλλοντα χώρο, τότε αντιλαμβάνεσαι ότι και οι παροχές που θα έχεις στο ταξίδι σου θα είναι οι ανάλογες.

Αυτό όμως είναι συλλογικό αποτέλεσμα, από τους οδηγούς μέχρι τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ, ο οποίος βρίσκεται διαρκώς στο γραφείο του, με καλή διάθεση, προσπαθώντας να βρει λύσεις, από το μικρότερο μέχρι το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα προκύψει καθημερινά.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση του Tourismo των Υπεραστικών ΚΤΕΛ Μαγνησίας, στο τεύχος Μαρτίου (383) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.