Η γνωριμία μας με τον Παύλο Κοκκινίδη, ιδιοκτήτη της Kokkinidis Frigo Transport από το Κιλκίς, κρατάει πολλά χρόνια, από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, όταν τον γνωρίσαμε για πρώτη φορά με το μαύρο R του. Το πρώτο ταξίδι που κάναμε μαζί του ήταν στη διαδρομή Άρτα-Γιάννενα και από τότε εκτιμήσαμε το ποιόν του χαρακτήρα του ή πιο σωστά το κυμπαριλίκι του, όπως λέμε στη δική μας γλώσσα.

Η μεταφορική του αποτελείται από σύγχρονα φορτηγά, στο σύνολό τους SCANIA, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι μοντέλα R ενώ διαθέτει και τρία S. Για να φτάσει όμως η εταιρεία να έχει περισσότερα από δεκαπέντε οχήματα οι ιδιοκτήτες της Παύλος Κοκκινίδης και ο πατέρας του Αλέκος, η παλιά φρουρά της εταιρείας, έχουν δώσει σκληρό προσωπικό αγώνα, με εκατομμύρια χιλιόμετρα στο ενεργητικό τους. Άλλωστε αυτή είναι η επιτυχία τους, να φτιάξουν μια αξιοσέβαστη και υγιή επιχείρηση η οποία εξειδικεύεται στην ψυγειομεταφορά.

Επιστροφή στις ρίζες

Το παρελθόν δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε, για πολλούς και διάφορους λόγους. Έτσι και ο Παύλος Κοκκινίδης δε λησμονεί από πού ξεκίνησε και το φορτηγό με το οποίο έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα. Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον μας τα R και τα S, όχι άδικα βέβαια, αλλά μια αναδρομή στο παρελθόν είναι αναγκαία. Άλλωστε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας του έχει ακόμη το πρώτο 143 του, το οποίο σύντομα πρόκειται να ανακατασκευαστεί και να βγει και πάλι εκεί που ανήκει. Στην εθνική οδό, γράφοντας για αρκετά χρόνια ακόμα πολλές χιλιάδες χιλιομέτρων. Μέχρι να γίνει όμως αυτό, ο Παύλος έκανε στροφή στο παρελθόν με ένα άλλο Scania 143 που αγόρασε πρόσφατα, το οποίο μας έκανε το κλικ από την πρώτη στιγμή. Αυτός ήταν ο λόγος για μια ακόμη επίσκεψη στο Κιλκίς, να το δούμε από κοντά και να σας το παρουσιάσουμε.

Κιλκίς-Λίμνη Δοϊράνη

Όσες φορές συναντιόμαστε με τον Παύλο Κοκκινίδη μπορούμε να συζητάμε ακατάπαυστα για ώρες ολόκληρες για διάφορα θέματα, τα οποία στο τέλος περιστρέφονται γύρω από το δράκο. Αυτή τη φορά του ζητήσαμε να φωτογραφίσουμε το 143 σε ένα όμορφο τοπίο και έτσι ξεκινήσαμε για τη λίμνη Δοϊράνη. Βγάλαμε τα παπούτσια μας στο τελευταίο σκαλοπάτι, περάσαμε στο ντυμένο εσωτερικό του και καθίσαμε στο θρόνο του δράκου! Ένα πραγματικό έργο τέχνης η καμπίνα με εντυπωσιακή επένδυση και το κεντημένο λογότυπο του King Club Hellas να βρίσκεται σε περίοπτη θέση. Παράλληλα μας δίνεται η δυνατότητα να συγκρίνουμε την καμπίνα του 143 με αυτήν του S.

Σίγουρα είναι ανόμοια η σύγκριση, καθώς η μεγάλων διαστάσεων καμπίνα του S παρέχει πλήθος ανέσεων, ωστόσο, στο 143 αισθάνεσαι πιο έντονα την ατμόσφαιρα του φορτηγού. Πατάς γκάζι και ο θόρυβος του V8 κινητήρα περνάει ατόφιος στα αυτιά σου. Εξωτερικά το 143 της παρουσίασης μας αρέσει πολύ, γιατί διατηρεί τα αυθεντικά χαρακτηριστικά του, χωρίς να έχουν γίνει περαιτέρω επεμβάσεις, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια από πολλούς ιδιοκτήτες του, με την τοποθέτηση αξεσουάρ από νεότερα μοντέλα. Ζάντες, μια τετράδα με προβόλια και τενόρια είναι τα μοναδικά έξτρα επάνω στην καμπίνα.

Scania by night

Ο καλύτερος συνδυασμός για ταξίδι με το 143 είναι ο εξής. Να ακούγονται λαϊκά τραγούδια από το ραδιόφωνο και το τιμόνι του να το κρατάει ένας φανατικός σκανιάκιας. Και στην επιστροφή έγινε αλλαγή φρουράς, καθώς τα ηνία του δράκου ανέλαβε ο οδηγός της εταιρείας Βασίλης Ιορδανίδης, ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στο επαγγελματικό τιμόνι. Συζητήσαμε πολλά και διάφορα θέματα μαζί του και ανανεώσαμε το ραντεβού μαζί του και με τον Παύλο Κοκκινίδη, σε ένα αξέχαστο οδοιπορικό-συγκριτικό, του χθες με το σήμερα…143 vs S…