Νέα Scania XT

H νέα σειρά χωματουργικών «ΧΤ» βάζει για τα καλά τους Σουηδούς στο «παιχνίδι» των ειδικά εξελιγμένων για σκληρές εργασίες φορτηγών.

Ένας «Δράκος» στο Εργοτάξιο

Η Scania εδώ κι ένα χρόνο λανσάρει συνεχώς νέα μοντέλα, ανανεώνοντας το σύνολο της γκάμας της, την οποία φιλοδοξεί να κάνει τη μεγαλύτερη και πληρέστερη στην Ευρώπη. H νέα σειρά χωματουργικών «ΧΤ» βάζει για τα καλά τους Σουηδούς στο «παιχνίδι» των ειδικά εξελιγμένων για σκληρές εργασίες φορτηγών.

Η Scania έχει επιδοθεί το τελευταίο έτος σε μία ομοβροντία παρουσιάσεων νέων μοντέλων φορτηγών σε όλα τα τονάζ και για κάθε μεταφορική εφαρμογή.

Όλα, ανεξαιρέτως, βασίζονται σε νέα σασί και καμπίνες και αναθεωρημένα ή εντελώς καινούργια στοιχεία της γραμμής μετάδοσης κίνησης. Είδαμε (και οδηγήσαμε) κατά σειρά, τα νέα S, R, G και τώρα, προστίθενται τα νέα P και ΧΤ. Η σειρά ΧΤ (από το νεολογισμό «Xtra Tough»), αποτελεί την πρώτη αμιγώς χωματουργική γκάμα οχημάτων στην ιστορία του κατασκευαστή. Με Mercedes και Volvo να έχουν εξειδικευμένα μοντέλα αποκλειστικά για εργοταξιακή χρήση –Arocs, FMX αντίστοιχα-, οι Σουηδοί κλείνουν με πειστικό τρόπο ένα σημαντικό κενό που υπήρχε στη γκάμα τους. Και λέμε σημαντικό, γιατί τα τελευταία χρόνια η τάση είναι ένα καλό χωματουργικό φορτηγό να είναι φτιαγμένο ως τέτοιο, ήδη από το σχεδιαστήριο, και όχι απλά μία καμπίνα από «ταξιδιάρικο» τράκτορα που απλά τοποθετείται πάνω σε άλλο σασί. Στη Scania επιθυμούν διακαώς να αποκτήσουν και στον εργοταξιακό κλάδο το σουξέ που έχουν με τους τράκτορες διεθνών μεταφορών.

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί οδηγούμε τα εκτός δρόμου θηρία και καταγράφουμε τη συμπεριφορά του ολοκαίνουργιου μοντέλου.

Στο τεύχος Νοεμβρίου που κυκλοφορεί οδηγούμε τα εκτός δρόμου θηρία και καταγράφουμε τη συμπεριφορά του ολοκαίνουργιου μοντέλου. Είδαμε (και οδηγήσαμε) κατά σειρά, τα νέα S, R, G και τώρα, προστίθενται τα νέα P και ΧΤ. Η σειρά ΧΤ (από το νεολογισμό «Xtra Tough»), αποτελεί την πρώτη αμιγώς χωματουργική γκάμα οχημάτων στην ιστορία του κατασκευαστή
Θεματική Ενότητα: 
Test Drive