Με κινητήρα 180 ίππων και 8άρι αυτόματο κιβώτιο, η νέα έκδοση «Business Lux» του Peugeot Traveller προορίζεται για τη μετακίνηση 8+1 επιβατών με όλες τις ανέσεις, προτάσσοντας μια συμφέρουσα σχέση τιμής – αξίας.

Μια αίσθηση προσιτής πολυτέλειας φιλοδοξεί να προσφέρει το νέο Peugeot Traveller Business Lux σε όσους το επιλέξουν. Συνδυάζει τη σχεδιαστική κομψότητα της γαλλικής εταιρείας, ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, τη σημαντική ευρυχωρία για 8+1 επιβάτες και έναν ισχυρό κινητήρα που συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο. Όλα αυτά, μάλιστα, σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το αισθητικό κομμάτι, το Traveller Business Lux το οποίο έχει στηριχθεί στην μακρύτερη έκδοση «L3» του οχήματος, δείχνει απόλυτα εναρμονισμένο με τα υπόλοιπα σύγχρονα μοντέλα της Peugeot. Διαθέτει, δηλαδή, δυναμική μορφή με πλούσιες καμπύλες, με την κάθετη μάσκα και τα LED φώτα ημέρας να κυριαρχούν στην εμπρόσθια όψη. Στο πλάι, πόντους πολυτέλειας προσθέτουν τα φιμέ κρύσταλλα και οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, ενώ κάπως πιο συγκρατημένη είναι η σχεδίαση του πίσω τμήματος.

Όμορφο και ευρύχωρο σαλόνι

Περνώντας στο εσωτερικό του μεγάλου πολυχρηστικού οχήματος (MPV), εκτιμάς την κομψή σχεδίαση του ταμπλό, αλλά και τη δερματίνη με την οποία είναι επενδυμένα τα καθίσματα. Τα υλικά δείχνουν ποιοτικά και η συναρμογή τους προσεγμένη, με τις διάφορες θήκες μικροαντικειμένων να αποδεικνύονται ιδιαίτερα χρήσιμες. Ο οδηγός θα εκτιμήσει την εργονομία των διάφορων χειριστηρίων, αλλά και της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αφής των 7 ιντσών, με το σύστημα infotainment να προσφέρει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Πλήρης ενδείξεων και ευανάγνωστος είναι ο πίνακας οργάνων και ιδιαίτερα εύχρηστο το flat-bottom τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.

Μόλις ανοίξει ηλεκτρικά η συρόμενη πλευρική πόρτα, αποκαλύπτονται έξι θέσεις ικανές να φιλοξενήσουν ενήλικες, στις οποίες έχουν τοποθετηθεί υποδοχές ISOFIX για την ασφαλή πρόσδεση έξι παιδικών καθισμάτων. Κανένας περιορισμός δεν υπάρχει στον αέρα για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια των πίσω καθήμενων, οι οποίοι μάλιστα έχουν στη διάθεσή τους μια πλαφονιέρα οροφής με τρία ζεύγη αεραγωγών και ξεχωριστές ρυθμίσεις του (ιδιαίτερα αποδοτικού) κλιματιστικού. Εύκολη είναι η πρόσβαση στα καθίσματα της 3ης σειράς, όπως και η αναδίπλωσή τους στην περίπτωση που ο χώρος αποσκευών χρειαστεί να επεκταθεί από τα 980 λίτρα που είναι η ελάχιστη τιμή του (μέγιστος όγκος 4.900 λίτρα).

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.