Διατηρώντας αναλλοίωτα τα στοιχεία που καθιέρωσαν το Vito στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz δημιούργησαν το eVito, ένα ηλεκτροκίνητο van που μας δείχνει από σήμερα πώς θα εκτελούνται στο εγγύς μέλλον οι «πράσινες» μεταφορές-διανομές, δίχως να επιβαρύνεται το περιβάλλον των σύγχρονων πόλεων. Και όλα αυτά, με το γόητρο που προσδίδει το «αστέρι» στη μάσκα του οχήματος…

Το eVito είναι το πρώτο ηλεκτρικό βαν της Mercedes-Benz Vans που πέρασε στο στάδιο της μαζικής παραγωγής, με την εταιρεία να ετοιμάζεται να λανσάρει την αντίστοιχη έκδοση και για το νέο Sprinter, σχεδιάζοντας παράλληλα τον πλήρη «εξηλεκτρισμό» της γκάμας της. Η εμπορική πορεία του eVito έχει ξεκινήσει ήδη στις πρώτες αγορές της Ευρώπης, με τη διάθεσή του να προγραμματίζεται στη χώρα μας εντός του έτους, αλλά σε άγνωστες προς το παρόν τιμές.

Το eVito Van έχει μικτό βάρος 3,2 τόνων και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις μήκους και μεταξονίου (Long - L2H1 και Extra Long - L3H1), ενώ θα ακολουθήσει και η επιβατική έκδοση eVito Tourer των 8+1 θέσεων. Σε ό,τι αφορά στην έκδοση μεταφοράς προϊόντων, αυτή είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη και προσφέρει τον ίδιο όγκο χώρου φόρτωσης με τις συμβατικές εκδόσεις, καθώς οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα του οχήματος. Ωστόσο, λόγω του αυξημένου βάρους της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει έως τα 1.015 κιλά στην έκδοση Long και εμφανίζεται μειωμένο σε σχέση με τις diesel εκδόσεις (έκδοση Long: έως 1.349 κιλά), ένα στοιχείο που σίγουρα θα πρέπει να συνυπολογίσουν οι υποψήφιοι αγοραστές του οχήματος.

Σε κάθε περίπτωση, στο πλαίσιο της πρώτης παρουσίασης του eVito στην Ελλάδα, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και στον αυτοκινητόδρομο, προκειμένου να διαπιστώσουμε πόσο «ώριμο» τεχνολογικά είναι το νέο ηλεκτρικό βαν της Mercedes-Benz.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του eVito Van στο τεύχος Φεβρουαρίου (382) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.