Ο πρόεδρος της IVECO κάνει μία πρώτη αποτίμηση της επίδρασης της πανδημίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, αναπτύσσει τη στρατηγική της εταιρείας, τα σχέδια για το εμπορικό λανσάρισμα νέων μοντέλων και τεχνολογιών, καθώς και την κατεύθυνση προς την οποία οδεύει η Ευρωπαϊκή Μεταφορά.

T&T: Πώς μεταφράζεται η στρατηγική της CNH Industrial (μητρική εταιρεία της Iveco) «Transform2Win» στην πράξη; Τι ακριβώς θα κάνετε, καθώς προετοιμάζεστε για την απόσχιση της IVECO;

T.H.: Το πιο σημαντικό είναι ότι η στρατηγική για την απόσχιση, το αποκαλούμενο «spin-off» παραμένει η ίδια, τίποτα δεν έχει αλλάξει παρά την άνευ προηγουμένου κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Έχουμε έναν μακροπρόθεσμο στόχο - το χρονοδιάγραμμα μπορεί να αλλάξει λίγο, αλλά οι τελικοί μας στόχοι δεν θα επηρεαστούν. Είμαστε σίγουρα σε καλό δρόμο με όλες τις δραστηριότητες. Η CNH Industrial προετοιμάζεται για το σχεδιασμό των διαδικασιών, των δομών και των διαδικασιών του νέου εταιρικού σχήματος. Λόγω της τρέχουσας κατάστασης, ο κύριος στόχος μας έχει μετατοπιστεί προσωρινά προς τη διαχείριση κρίσεων, αλλά η στρατηγική παραμένει σε ισχύ και προχωρούμε. Με αυτό υπόψιν, η στρατηγική Transform2Win δεν αλλάζει καθόλου. Η εξέλιξη της γκάμας των προϊόντων μας βρίσκεται σε καλό δρόμο και κινείται γρήγορα. Αυτό που επιτύχαμε σε χρονικό διάστημα ενός έτους, το 2019, είναι εκπληκτικό:

Τον Απρίλιο κυκλοφόρησε το νέο IVECO Daily - πήραμε ένα εξαιρετικό όχημα και το κάναμε ακόμη καλύτερο, με προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητα.

Έπειτα, τον Ιούλιο ξεκινήσαμε το λανσάρισμα του IVECO S-Way, το οποίο πιστεύω ότι εξέπληξε τη βιομηχανία και τους πελάτες μας. Είναι ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί πραγματικά για τις ανάγκες των πελατών και τα σχόλια ήταν εξαιρετικά θετικά. Και μετά, στα τέλη του περασμένου έτους ανακοινώσαμε τη συνεργασία μας με τη Nikola σε φορτηγά υδρογόνου και μπαταριών. Νομίζω ότι άπαντες σχολίασαν θετικά αυτήν την κίνηση και την αξιοσημείωτη ταχύτητα δημιουργίας ενός χειροπιαστού αποτελέσματος: μόλις τρεις μήνες μετά την υπογραφή της συμφωνίας, παρουσιάσαμε ένα πρωτότυπο.

Διαβάστε το πλήρες κείμενο της αποκαλυπτικής συνέντευξης, στο τεύχος Αυγούστου (388) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.