Ο πρόεδρος της Iveco κάνει μία πρώτη αποτίμηση της επίδρασης της πανδημίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, αναπτύσσει τη στρατηγική της εταιρείας, τα σχέδια για το εμπορικό λανσάρισμα νέων μοντέλων και τεχνολογιών, καθώς και την κατεύθυνση προς την οποία οδεύει η Ευρωπαϊκή Μεταφορά.

T&T: Πώς μεταφράζεται η στρατηγική της CNH Industrial (μητρική εταιρεία της Iveco) «Transform2Win» στην πράξη; Τι ακριβώς θα κάνετε, καθώς προετοιμάζεστε για την απόσχιση της Iveco;

T.H.: Το πιο σημαντικό είναι ότι η στρατηγική για την απόσχιση, το αποκαλούμενο «spin-off» παραμένει η ίδια, τίποτα δεν έχει αλλάξει παρά την άνευ προηγουμένου κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Έχουμε έναν μακροπρόθεσμο στόχο - το χρονοδιάγραμμα μπορεί να αλλάξει λίγο, αλλά οι τελικοί μας στόχοι δεν θα επηρεαστούν. Είμαστε σίγουρα σε καλό δρόμο με όλες τις δραστηριότητες. Η CNH Industrial προετοιμάζεται για το σχεδιασμό των διαδικασιών, των δομών και των διαδικασιών του νέου εταιρικού σχήματος. Λόγω της τρέχουσας κατάστασης, ο κύριος στόχος μας έχει μετατοπιστεί προσωρινά προς τη διαχείριση κρίσεων, αλλά η στρατηγική παραμένει σε ισχύ και προχωρούμε. Με αυτό υπόψιν, η στρατηγική Transform2Win δεν αλλάζει καθόλου. Η εξέλιξη της γκάμας των προϊόντων μας βρίσκεται σε καλό δρόμο και κινείται γρήγορα. Αυτό που επιτύχαμε σε χρονικό διάστημα ενός έτους, το 2019, είναι εκπληκτικό:

  • Τον Απρίλιο κυκλοφόρησε το νέο IVECO Daily - πήραμε ένα εξαιρετικό όχημα και το κάναμε ακόμη καλύτερο, με προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητα.

  • Έπειτα, τον Ιούλιο ξεκινήσαμε το λανσάρισμα του Iveco S-Way, το οποίο πιστεύω ότι εξέπληξε τη βιομηχανία και τους πελάτες μας. Είναι ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί πραγματικά για τις ανάγκες των πελατών και τα σχόλια ήταν εξαιρετικά θετικά. Και μετά, στα τέλη του περασμένου έτους ανακοινώσαμε τη συνεργασία μας με τη Nikola σε φορτηγά υδρογόνου και μπαταριών. Νομίζω ότι άπαντες σχολίασαν θετικά αυτήν την κίνηση και την αξιοσημείωτη ταχύτητα δημιουργίας ενός χειροπιαστού αποτελέσματος: μόλις τρεις μήνες μετά την υπογραφή της συμφωνίας, παρουσιάσαμε ένα πρωτότυπο.

Έτοιμος ο αντικαταστάτης του Iveco Trakker

T&T: Θα παρουσιάσετε κάποιο όχημα φέτος;

T.H.: Ναι, υπάρχουν ακόμη πολλά που θα δείξουμε αργότερα φέτος, και κυρίως, το νέο Iveco T-Way, τον διάδοχο δηλαδή, του Trakker. Έτσι, μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε ένα πλήρως ανανεωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες. Ένα άλλο μέρος της στρατηγικής μας είναι το φρεσκάρισμα και η αναδιοργάνωση ολόκληρου του δικτύου υπηρεσιών μας, το οποίο θα «κουμπώσει» όμορφα με την πλήρη ανανέωση ολόκληρης της γκάμας φορτηγών μας. Έχουμε δημιουργήσει ένα εξαιρετικό δίκτυο συντήρησης και επισκευαστών βαρέων φορτηγών σε ολόκληρη την Ευρώπη για να παρέχουμε εξαιρετικά επαγγελματική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας και να μεγιστοποιήσουμε το χρόνο λειτουργίας των οχημάτων τους –δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι αυτό για τη Μεταφορά.

Επίσης συνεχίζουμε να εξετάζουμε την ποιότητα των οχημάτων μας, η οποία έχει βελτιωθεί στον απόλυτο βαθμό. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι το κβαντικό άλμα που έχουμε πραγματοποιήσει σε θέματα συνδεσιμότητας, κάτι το οποίο θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στο πώς θα παρέχουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες δυνατότητες διαχείρισης TCO (συνολικό κόστος ιδιοκτησίας) και διαχείρισης στόλου στο μέλλον. Έχουμε πλέον την υπερσύγχρονη υποδομή ένα νεότατο προϊόν, και θα διαθέτουμε πρόσθετες δυνατότητες συνδεσιμότητας με την πάροδο του χρόνου, ψηλώνοντας συνεχώς τον πήχη, προς όφελος των πελατών μας. Βασικά, το Transform2Win θα δημιουργήσει μια εταιρεία φορτηγών που θα εστιάζει στη δημιουργία κορυφαίων φορτηγών και κινητήρων, και θα βασίζεται στη σταθερή στρατηγική που ακολουθεί η Iveco τον τελευταίο καιρό. Η κρίση του Covid-19 δεν θα μας σταματήσει. Όπως λέει και το εταιρικό μας σλόγκαν, "Είμαστε ασταμάτητοι".

«Οι οδηγοί μιλούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το S-Way»

T&T: Η κορυφαία προτεραιότητα της Iveco είναι η επανατοποθέτηση βαρέων φορτηγών στην αγορά, μία αλλαγή προσέγγισης θα λέγαμε. Είναι το νέο Iveco S-Way - τόσο στην έκδοση diesel όσο και στο μοντέλο LNG - το σωστό προϊόν για την επίτευξη αυτού του στόχου, και γιατί; Τι σχόλια έχετε λάβει μέχρι στιγμής από πελάτες της IVECO στην Ευρώπη;

T.H.: Ναι, το S-Way είναι το σωστό προϊόν. Τα σχόλια που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας, λένε ότι είναι. Βλέπουν και αισθάνονται την πρόοδο της νέας μας ναυαρχίδας. Επιπλέον, οι μεγάλοι εταιρικοί πελάτες που είχαν μετακομίσει σε άλλους κατασκευαστές, επιστρέφουν τώρα σε εμάς για δύο βασικούς λόγους: τους αρέσει το Iveco S-Way, η ιδέα του προϊόντος, η καμπίνα που είναι από τις καλύτερες και το ντιζάιν του οχήματος. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι είμαστε ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην τεχνολογία φυσικού αερίου, μια λύση την οποία έχουμε πρωτοπορήσει τα τελευταία 20 χρόνια.

Οι οδηγοί επίσης, δείχνουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το S-Way, μιλούν για αυτό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου είναι πολύ δραστήριοι.

Όλα αυτά τα σχόλια που λαμβάνουμε είναι μαρτυρία ότι είμαστε στο σωστό δρόμο. Και αυτό επιβεβαιώνεται επίσης από το μερίδιο αγοράς μας: πριν από την κρίση, τους τρεις πρώτους μήνες του 2020 αυξήσαμε το μερίδιό μας στην ευρωπαϊκή αγορά κατά περίπου 2%. Αυτό είναι ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα σε έναν πολύ ανταγωνιστικό τομέα. Επιπλέον, αυτή είναι μόνο η αρχή, επειδή το Iveco S-Way βρίσκεται ακόμη σε φάση λανσαρίσματος. Το όχημα LNG δεύτερης γενιάς έρχεται τώρα, φέρνοντας μια περαιτέρω τεχνολογική βελτίωση στο Stralis LNG. Φέτος θα κυκλοφορήσουμε επίσης τη δεξιοτίμονη έκδοση και θα ολοκληρώσουμε ολόκληρη την σειρά, με κάποιες άλλες εκδοχές. Ευτυχώς, προλάβαμε κι ολοκληρώσαμε τις δημόσιες παρουσιάσεις του S-Way πριν από την κρίση COVID-19, γιατί για τους δημοσιογράφους και τους πελάτες είναι απαραίτητο να βιώσετε ένα φορτηγό από πρώτο χέρι, να καθίσετε πίσω από το τιμόνι και να αποκτήσετε μια πραγματική αίσθηση για αυτό - οι οδηγοί μας ζουν στο φορτηγό! Και μπορέσαμε να τους προσφέρουμε αυτήν την εμπειρία: διοργανώσαμε περίπου 130 εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη, με περίπου 20 χιλιάδες άτομα να παρευρίσκονται, κάτι που δεν θα ήταν δυνατό τώρα.

Και όταν η κατάσταση υγείας και ασφάλειας επιτρέπει στους αντιπροσώπους μας να ανοίξουν εκ νέου τους εκθεσιακούς χώρους τους, είμαι πεπεισμένος ότι θα συνεχίσουμε να προσελκύουμε έναν αυξανόμενο αριθμό πελατών.

«Το bio-LNG θα είναι η θρυαλλίδα εξελίξεων που θα μας πάει στην επόμενη μέρα»

T&T: Τι γίνεται με το bio-LNG, είναι η σωστή λύση για τη διαχείριση της ενεργειακής μετάβασης από ένα παραδοσιακό φορτηγό ντίζελ σε ηλεκτρικό (BEV) ή με κυψέλες καυσίμου (FECV);

T.H.: Πιστεύω ότι το bio-LNG θα είναι η θρυαλλίδα εξελίξεων που θα μας πάει στην επόμενη μέρα. Είναι η μόνη διαθέσιμη εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών ρύπων στην αγορά. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε δει ότι περίπου το 2,5% της αγοράς βαρέων οχημάτων πραγματοποιεί τη μετάβαση στην τεχνολογία LNG, και πιστεύω ότι αυτό το ποσοστό θα αυξηθεί στο 5% μεσοπρόθεσμα και 10% τα επόμενα 10 χρόνια. Το «καύσιμο» αυτής της ανάπτυξης είναι σίγουρα η διευρυμένη υποδομή τροφοδοσίας LNG σε ολόκληρη την Ευρώπη: σήμερα έχουμε περίπου 217 πρατήρια και το σχέδιο είναι να φτάσει τα 450-480. Είναι απολύτως σαφές ότι σε 10 χρόνια θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές για βαρέα φορτηγά: δεν θα είναι μόνο Diesel, ή μόνο υδρογόνο ή μόνο LNG. Θα υπάρξουν διαφορετικές λύσεις στην Ευρώπη, ανάλογα με τις διαφορετικές εφαρμογές των πελατών και την προσέγγιση του ενεργειακού ισοζυγίου που θα λάβουν οι διάφορες χώρες.

Τα καθαρά ηλεκτρικά φορτηγά θα αντιπροσωπεύουν ένα μικρό τμήμα και το υδρογόνο θα παίξει σημαντικό ρόλο - δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, αυτό είναι το μέλλον! Και θα υπάρχει μια αγορά για LNG, η οποία δεν είναι μόνο μια λύση τρόπον τινά γεφύρωσης, αλλά θα συνεχίσει να είναι μια έγκυρη εναλλακτική λύση παρέχοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα οικονομική πρόταση. Θεωρώ επίσης ότι, το βιο-LNG θα κάνει τεράστια διαφορά όταν επεκταθεί η χρήση του στην αγορά. Τους τελευταίους έξι μήνες έχουμε δει εταιρείες ενέργειας να κάνουν ανακοινώσεις σχετικά με αυτό · για παράδειγμα, η Shell δήλωσε ότι τα σχέδιά τους για βιο-LNG θα αντιπροσωπεύουν έως και το 30% της συνολικής προσφοράς LNG. Είναι πολύ ενδιαφέρον επίσης, να δούμε ότι πολλοί πελάτες έχουν αναπτύξει τις δικές τους μονάδες παραγωγής βιο-LNG.

Βλέπουμε έναν αυξανόμενο αριθμό μικρών παραγωγών βιο-LNG στην Ιταλία, την Ισπανία και τη Γερμανία, οι οποίοι παρέχουν στους πελάτες την ευκαιρία να λειτουργούν τα οχήματά τους με βιο-LNG, παράγοντας 95% λιγότερες εκπομπές από το diesel - και, τουλάχιστον για τώρα, στο το ίδιο κόστος. Αυτό κάνει τη διαφορά: εταιρείες όπως η Lidl και η Carrefour, καθώς και οι παραγωγοί ποτών, πιστεύουν το ίδιο, θέλουν να επεκτείνουν τους πράσινους στόλους τους και λένε ότι για αυτούς το bio-LNG είναι η μόνη λύση.

T&T: Η IVECO και η FPT Industrial εμπιστεύτηκαν τους κινητήρες αερίου 20 χρόνια πριν. Πώς σκοπεύετε να εκμεταλλευτείτε πλήρως την ηγετική θέση της τεχνολογίας LNG της Iveco στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές; Θέλετε να δείξετε στους πελάτες ότι το LNG είναι καλύτερο (ή εφάμιλλο) με ένα φορτηγό ντίζελ;

T.H.: Βλέπω μια πλήρη αλλαγή στη νοοτροπία των πελατών μας: δεν χρειάζεται να τους πείσουμε για τα περιβαλλοντικά και οικονομικά πλεονεκτήματα του Φυσικού Αερίου, γνωρίζουν ήδη και έρχονται σε εμάς!

Πιστεύω ότι στη μετά-COVID-19 εποχή, αυτή η εξέλιξη θα επιταχυνθεί. Νομίζω ότι είναι μια ευκαιρία και πρέπει να επενδύσουμε τώρα στην τεχνολογία και τις διαδικασίες που θα μας οδηγήσουν στο μέλλον. Στην Iveco εργαζόμαστε πολύ σκληρά με την αυτοκινητοβιομηχανία και με κυβερνήσεις για να διασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούμε την κρίση ως επιταχυντή αυτών των τεχνολογιών. Στην Iveco θα εκμεταλλευτούμε πλήρως αυτήν την ευκαιρία και στο τέλος του 2020 θα επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιό μας μέσω της συνεργασίας μας με τη Nikola, με ένα ηλεκτρικό φορτηγό που θα ακολουθήσει μια έκδοση υδρογόνου.

T&T: Εάν κοιτάξετε πίσω τα αποτελέσματα της IVECO πέρυσι στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, πώς θα τα κρίνατε;

T.H.: Πετύχαμε πολύ καλά αποτελέσματα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Η Iveco πούλησε 125.000 οχήματα, εκ των οποίων περίπου 100.000 από αυτά ήταν στην Ευρώπη. Με το Daily, είμαστε ηγέτης της αγοράς εδώ και 40 χρόνια. Με μερίδιο αγοράς περίπου 12% κατά μέσο όρο, είμαστε σε πολύ καλή θέση σε μία κατηγορία που είναι έτοιμη να συνεχίσει να αυξάνεται. Μετά το COVID -19, θα δούμε μια αλλαγή στη συμπεριφορά των πελατών γύρω από τη χρήση του Διαδικτύου και της ψηφιοποίησης και το Daily είναι σε πολύ καλή θέση για να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις με την προηγμένη συνδεσιμότητα και τις σχετικές υπηρεσίες που το συνοδεύουν. Επίσης, πιστεύω ότι οι αγορές των ταχυμεταφορών και αυτές για μικρές επιχειρήσεις θα επιστρέψουν γρήγορα και είμαστε σε ισχυρή θέση να ανταποκριθούμε σε αυτήν τη ζήτηση.

Το Eurocargo είναι επίσης ένα εξαιρετικό προϊόν, πολύ ευέλικτο, και νομίζω ότι θα διατηρήσει τη θέση του σε ειδικές εφαρμογές σε δημόσιες υπηρεσίες και στρατιωτικά περιβάλλοντα. Η επιτυχία μας στο μέλλον πάντως, θα εξαρτηθεί από το S-Way και το T-Way. Έχουμε μερίδιο 6% στην αγορά βαρέων οχημάτων και αγγίξαμε το 8% τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Πιστεύω ότι το 2019 ήταν το έτος όπου άρχισε το… ριμπάουντ για την Iveco και ελπίζουμε να είναι το 2020 εκείνο που θα μας δώσει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς όσο θα βγαίνουμε από την κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Ανυπομονώ πολύ για τη στιγμή, αργότερα φέτος, όταν θα λανσάρουμε και το Iveco T-Way στην αγορά.

T&T: Μπορείτε να μας δώσετε μια προοπτική για αυτό το έτος, παρά τη διακοπή των οικονομικών δραστηριοτήτων που προκαλούνται από την επιδημία; Υπάρχει ορατότητα για το πώς θα ανακάμψει η αγορά όταν τελειώσει η επιδημία;

T.H.: Θα εξαρτηθεί σαφώς από την πορεία της λοίμωξης, αλλά όλοι ελπίζουμε ότι τυχόν επιπτώσεις θα είναι βραχυπρόθεσμες. Όπως είναι τα πράγματα σήμερα, αναμένω ότι η αγορά θα είναι περίπου 30 με 35 τοις εκατό κάτω σε σχέση με πέρυσι, αλλά πιστεύω ότι όταν όλα τα κυβερνητικά πακέτα στις χώρες της Ε.Ε., φτάσουν σε αυτούς που απευθύνονται, η αγορά θα ανακάμψει. Δεν πιστεύω ότι θα ξαναδούμε ό,τι συνέβη το 2009 με το σοκ της Lehman. Το τραπεζικό σύστημα είναι σε καλή κατάσταση και οι κυβερνήσεις αντιδρούν ταχύτερα. Όσον αφορά την Iveco, ως εταιρεία που ξέρουμε τι να κάνουμε, μάθαμε πολλά από την τελευταία κρίση και έτσι νιώθω αυτοπεποίθηση.

«Σε δύσκολους καιρούς πρέπει να είμαστε εκεί για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας»

T&T: Πώς υποστηρίζει η IVECO τους πελάτες της και τα δίκτυα πωλήσεων και υπηρεσιών σε αυτές τις δύσκολες στιγμές;

T.H.: Οι πελάτες μας υποφέρουν αυτή τη στιγμή, αντιμετωπίζουν δύσκολες προκλήσεις, όπως τις απίστευτα περίπλοκες υποχρεώσεις και οδηγίες που σχετίζονται με υγεία και ασφάλεια, καθώς και την έκθεση των οδηγών τους καθώς οδηγούν σε ευρωπαϊκές χώρες που ρισκάρουν εν μέσω πανδημίας και υπομένουν τους ελέγχους στα σύνορα. Κάνουμε ό, τι μπορούμε για να παραμείνουμε πολύ κοντά στους πελάτες μας, για να τους ενθαρρύνουμε. Είμαστε πολύ περήφανοι για τους οδηγούς φορτηγών και τους μηχανικούς που διατηρούν τα συνεργεία ανοιχτά για να παρέχουν αυτήν τη ζωτική υπηρεσία, στην πραγματικότητα, όλοι οι άνθρωποί μας εργάζονται για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες μας έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για κάθε άτομο που είναι εκεί έξω, εργάζεται στην πρώτη γραμμή και κάνει τη δουλειά του σε αυτές τις πολύ δύσκολες στιγμές. Συνεργαζόμαστε επίσης πολύ στενά με την Ευρωπαϊκή Ένωση Αντιπροσώπων, για να διασφαλίσουμε ότι οι έμποροί μας θα έχουν τα χρήματα για να ξεπεράσουν αυτήν την κρίση. Η κατάσταση ποικίλλει, λόγω των διαφορετικών τρόπων με τους οποίους οι χώρες επηρεάζονται από τον κορωνοϊό και των διαφορετικών κυβερνητικών κανονισμών, επομένως εξετάζουμε λύσεις ανά χώρα. Πιστεύω ότι ως μάρκα, σε δύσκολους καιρούς πρέπει να είμαστε εκεί για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Αυτό είναι που κάνει μια μεγάλη εταιρεία – και φιλοδοξούμε να γίνουμε μια εξαιρετική μάρκα.

T&T: Πόσο σημαντική είναι η συνδεσιμότητα και η σχετική προηγμένη προσφορά υπηρεσιών για τη νέα γκάμα προϊόντων της IVECO;

T.H.: Πρέπει να προσεγγίσουμε την προσφορά μας από την οπτική γωνία ενός πελάτη, και γι 'αυτούς η μεγιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας και η μείωση του λειτουργικού κόστους είναι το κλειδί. Πρέπει να είμαστε εκεί για τους πελάτες μας ως συνεργάτης και αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς επαγγελματικές και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και συνδεσιμότητα. Γι 'αυτό τους τελευταίους 18 μήνες έχουμε αναθεωρήσει πλήρως ολόκληρη την υποδομή επικοινωνίας στα οχήματά μας. Τώρα προσφέρουμε τα καλύτερα συστήματα τηλεματικής της αγοράς με όλο και περισσότερες υπηρεσίες που προσθέτουν αξία για τους πελάτες μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα ευέλικτα συμβόλαια συντήρησης και επισκευής, αλλά και άλλες πολύ ενδιαφέρουσες υπηρεσίες, όπως η παροχή συμβουλών για αποδοτική οδήγηση που βοηθούν τους πελάτες να μειώσουν την κατανάλωσή τους. Μπορούμε να τους πούμε πώς η συμπεριφορά του οδηγού τους επηρεάζει την κατανάλωση καυσίμου και να τους προτείνουμε πώς να βελτιωθούν.

T&T: Συνεργασία IVECO και Nikola: μπορείτε να περιγράψετε με λεπτομέρεια τα επόμενα βήματα για την εισαγωγή φορτηγών BEV και FCEV στην αγορά;

T.H.: Ο COVID-19 δεν θα μας σταματήσει. Δουλεύουμε σε αγαστή συνεργασία με τους Αμερικανούς συναδέλφους μας. Ευτυχώς, η σύγχρονη τεχνολογία επικοινωνιών το καθιστά δυνατό, οπότε δεν επιβραδύνεται η ανταλλαγή τεχνογνωσίας. Αναμένουμε να ξεκινήσουμε τις δοκιμές πρωτοτύπων αργότερα φέτος, όπως ανακοινώσαμε. Πρόσφατα ανακοινώσαμε ότι η τοποθεσία παραγωγής του Nikola Tre στην Ευρώπη θα είναι η πόλη του Ulm στη Γερμανία. Αυτή, πιστεύω, είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση για εμάς: βρίσκεται ακριβώς στην καρδιά του Ευρωπαϊκού «hotspot» για υδρογόνο και σε ένα κράτος που υποστηρίζει αυτήν την επένδυση. Έχουμε επίσης ένα πολύ μεγάλο μέρος της ομάδας έρευνας, εξέλιξης και ανάπτυξης βαρέων οχημάτων μας στο Ulm. Εργαζόμαστε τώρα για την τεχνική ανάπτυξη του οχήματος. Βρισκόμαστε σε πολύ προχωρημένο στάδιο και προγραμματίζουμε να έχουμε έτοιμη την ηλεκτρική έκδοση του Nikola Tre το 2021 και την έκδοση με κυψέλες καυσίμου το 2023. Άρα δεν υπάρχει αλλαγή, θέλουμε να είμαστε ασταμάτητοι κι εδώ!

T&T: Τα φορτηγά BEV και FCEV θα πωληθούν από το δίκτυο πωλήσεων IVECO με τη μάρκα Nikola: πώς θα αντιδράσει η αγορά;

T.H.: Πιστεύω ότι η αγορά θα αντιδράσει πολύ θετικά, γιατί είμαστε δύο εταίροι με σημαντικές συνέργειες. Η Nikola είναι ηγέτης της αγοράς στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου για φορτηγά, οπότε είμαστε πολύ σίγουροι ότι σε αυτή έχουμε βρει έναν συνεργάτη που έχει το προβάδισμα στην τεχνολογία. Από την άλλη πλευρά, είμαστε σε θέση να συνεισφέρουμε 45 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή, λειτουργία και εξέλιξη βαρέων φορτηγών στην Ευρώπη.