Τo μοντέλο 164 της Scania είναι ένα από τα πλέον διαχρονικά αυτοκίνητα της εταιρείας, καταξιωμένο στο χώρο των αυτοκινητιστών, που ακόμα και σήμερα αποσπά θετικότατα σχόλια.

Ήταν το φορτηγό που έκανε τη διαφορά λόγω του μεγάλου κυβισμού του και της ισχύος των 580 ίππων, εξασφαλίζοντας ιδιαίτερα αυξημένη ελκτική ικανότητα. Μάλιστα, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι πωλήσεις του εκτοξεύτηκαν στη χώρα μας αλλά και σε όλη την Ευρώπη. Σήμερα στην Ελλάδα κυκλοφορούν ακόμη πολλά 164 τόσο στην εθνική όσο και στη διεθνή μεταφορά, με τον κινητήρα τους να αποτελεί το μεγάλο τους ατού.

Πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα, είτε τράκτορες, είτε διαξονικά ή τριαξονικά φορτηγά, βρίσκονται σε άριστη κατάσταση που για εμάς σημαίνει δύο πράγματα. Αφενός αποδεικνύουν την καλή εργοστασιακή τους κατασκευή και αφετέρου την αγάπη και το μεράκι του ιδιοκτήτη τους να τα συντηρεί και να τα βελτιώνει. Ένα φορτηγό εικοσαετίας δεν μπορεί να θεωρηθεί παλιό με βάση τα ελληνικά δεδομένα, ωστόσο, κάποια από τα 164 έχουν φτάσει αισίως τα τρία εκατομμύρια χιλιόμετρα και συνεχίζουν δυναμικά. Ένα τέτοιο αμάξι, που συνδυάζει καλό μέταλλο όπως συνηθίζουμε να λέμε, είναι αυτό της παρουσίασης, της μεταφορικής Smartway από τη Θήβα.

Διαβάστε την αναλυτική παρουσίαση, στο τεύχος Απριλίου (396) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.