Σκληροτράχηλο, ανθεκτικό, σταθερό και δυναμικό. Στις τέσσερις αυτές λέξεις συνοψίζεται η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός του νέου Mitsubishi L200 όταν βρεθεί πίσω από το τιμόνι του.

Παρατηρώντας κανείς το pick up αντιλαμβάνεται ότι δεν πρόκειται για ένα απλό facelift αλλά για μια σύγχρονη γενιά η οποία είναι ακόμη καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη από την προηγούμενη. Η εξωτερική σχεδίαση παραμένει εντυπωσιακή, η ποιότητα του εσωτερικού βελτιωμένη, το σύστημα 4WD αναβαθμισμένο, ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων επίσης νέος, ενώ εξοπλίζεται και με πολλά καινούργια χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Ωστόσο, δουλειά του συντάκτη είναι να εντοπίσει, εκτός από τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, τυχόν μειονεκτήματα και να τα καταγράψει. Γι’ αυτό το λόγο σε μια δοκιμή πολλών χιλιομέτρων οδηγούμε το νέο L200 από την Αθήνα στα ορεινά του Μετσόβου σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Τι μας άρεσε και τι δεν μας άρεσε; Ακολουθήστε μας μέχρι τον ποταμό Αώο και ενημερωθείτε σχετικά.

Αθήνα-Μέτσοβο

Στο δρόμο το pick up της Mitsubishi έχει καλή οδική συμπεριφορά, μειωμένους αεροδυναμικούς θορύβους ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες και το αυτοκίνητο πατάει σταθερά στο δρόμο. Έντονες κλίσεις δημιουργούνται μόνο όταν ο οδηγός δοκιμάσει να το στρίψει στα όριά του σε κλειστές στροφές, αλλά ακόμη και τότε διατηρεί τον πλήρη έλεγχό του. Το άκαμπτο πλαίσιό του συνεισφέρει στην ευστάθεια, ενώ και οι εξελιγμένες αναρτήσεις προσφέρουν καλύτερη οδική συμπεριφορά. Ο κινητήρας των 2.2 λίτρων με τους 150 ίππους αποδεικνύεται ζωηρός και ικανός να κινήσει γρήγορα το pick up, αν και θα μπορούσε να ροπιάζει σε ακόμη χαμηλότερο εύρος στροφών. Το κιβώτιο του οχήματος της δοκιμής έχει εξάρι χειροκίνητο με κοντές σχέσεις που κουμπώνουν εύκολα. Μια παρατήρηση που σημειώνουμε είναι το βαρύ πεντάλ του συμπλέκτη, το οποίο μετά από πολύωρη χρήση, κυρίως σε αστικό κύκλο, κουράζει το αριστερό πόδι του οδηγού, εκτός κι αν είναι θέμα συνήθειας.

Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του νέου L200 στο τεύχος Φεβρουαρίου (382) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.