Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής CASE (Connectivity, Autonomous, Shared & Services, Electric), η Daimler συνεχίζει να επενδύει σημαντικά χρηματικά ποσά. «Η ηλεκτρική τακτική συνεχίζει να κερδίζει δυναμική. Μετά την επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού στόλου και την επέκταση του παγκόσμιου δικτύου μπαταριών μας, κάνουμε το επόμενο βήμα: Με την αγορά κυψελών μπαταρίας για περισσότερα από 20 δισ. ευρώ, προωθούμε συνεχώς το μετασχηματισμό στο ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας μας. Σχεδιάζουμε συνολικά 130 ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για τη Mercedes-Benz Cars έως το 2022. Επιπλέον, θα έχουμε ηλεκτρικά βαν, λεωφορεία και φορτηγά», δήλωσε σχετικά ο Dr. Dieter Zetsche, Πρόεδρος του Δ.Σ. της Daimler AG και επικεφαλής της Mercedes-Benz Cars. 

«Με εκτεταμένες παραγγελίες για μπαταρίες μέχρι το 2030, θέσαμε ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο για την ηλεκτροδότηση των μελλοντικών μας ηλεκτρικών οχημάτων. Με αυτόν τον τρόπο, μαζί με τους συνεργάτες μας, διασφαλίζουμε σήμερα, αλλά και μελλοντικά, την εφαρμογή των πιο σύγχρονων τεχνολογιών στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μπαταριών», προσέθεσε ο κ. Wilko Stark, μέλος του συμβουλίου της Mercedes-Benz Cars για τις προμήθειες και την ποιότητα των προμηθευτών. Αξίζει να σημειωθεί, πως οι προμηθευτές παράγουν ήδη μπαταρίες στην Ασία και την Ευρώπη και συνεχίζουν να επεκτείνονται στην Ευρώπη και επιπλέον στις ΗΠΑ.

Υπενθυμίζεται, πως η Daimler πειραματίζεται στα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα από το 2010 και πως διαθέτει ήδη στις αγορές του κόσμου το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Fuso eCanter. Επιπλέον, από πέρσι δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες δουλειάς το Mercedes-Benz eActros. Το 2018 ξεκίνησε και η μαζική παραγωγή του Mercedes-Benz eCitaro και η Mercedes-Benz Vans σχεδιάζει να «ηλεκτροδοτήσει» όλη τη γκάμα της, κάνοντας αρχή με το eVito και συνεχίζοντας με το eSprinter, το οποίο αναμένεται στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους.