Η Daimler Trucks μόλις παρουσίασε τη στρατηγική της για την τεχνολογία εξηλεκτρισμού των οχημάτων της, τα οποία (θα) καλύπτουν μια γκάμα που περιλαμβάνει από τις αστικές διανομές μέχρι τις διεθνείς μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, επικυρώνοντας έτσι τη δέσμευσή της ως προς τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή.

Προϊοντικά, οι προθέσεις της εταιρείας εκφράστηκαν, κυρίως, με την παγκόσμια πρεμιέρα του Mercedes-Benz GenH2 Truck, ενός πρωτότυπου οχήματος που φέρει το πρώτο σύστημα μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου (fuel cell), και, βέβαια, με τη στατική (προς το παρόν) παρουσίαση ενός ηλεκτροκίνητου φορτηγού μεγάλων αποστάσεων. Πρόκειται για το Mercedes-Benz eActros LongHaul, αμιγώς ηλεκτρικό, η μαζική παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει το 2024. Η αυτονομία του θα ανέρχεται σε περίπου 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση της μπαταρίας. Επιπλέον, με το Mercedes-Benz eActros για τον κλάδο των διανομών, το οποίο είχε ήδη παρουσιαστεί το 2018 και έκτοτε έχει υποβληθεί σε εντατικές δοκιμές από πελάτες σε συνθήκες καθημερινής χρήσης, η Daimler Trucks θα καλύπτει δύο βασικές κατηγορίες ηλεκτροκίνητων φορτηγών ως προς το τονάζ και τη χιλιομετρική κάλυψη.

Την τεχνολογική βάση όλων των πλήρως ηλεκτρικών φορτηγών μαζικής παραγωγής της Daimler Trucks για τη μεσαία και βαριά κατηγορία θα αποτελέσει η νέα αρχιτεκτονική, modular πλατφόρμα ονόματι ePowertrain. Σκοπός της Daimler Trucks με το ePowertrain είναι να δημιουργήσει συνέργειες και οικονομίες κλίμακας για όλα τα φορτηγά του ομίλου (Mercedes, Freightliner, Fuso) και τις σχετικές αγορές.

Διαβάστε περισσότερα, στο τεύχος Οκτωβρίου (390) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.