Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από το Βόλο και τον Κώστα Πολυμέρου, ο οποίος οδηγεί ένα Mercedes-Benz Actros της μεταφορικής Χρήστου Κωνστ. Σταματίου.

Μεταφέρει διάφορα φορτία από και προς την Ιταλία και η μέχρι στιγμής εμπειρία του από το Actros είναι η καλύτερη, όπως λέει ο ίδιος. Το φορτηγό του εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, που τον βοηθούν να ξεπερνά με επιτυχία τις αντιξοότητες και τα απρόοπτα του δρομολογίου. Όπως συνέβη πρόσφατα όταν το Active Brake Assist κλήθηκε να αναγνωρίσει προπορευόμενο ακινητοποιημένο αυτοκίνητο.

«Η αγάπη μου για τα φορτηγά ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία και ευτυχώς σε αυτή την πορεία είχα κοντά μου τον ιδανικό δάσκαλο, τον πατέρα μου Αποστόλη Πολυμέρου. Για να καταλάβετε την τρέλα που έχω για τα φορτηγά, θα σας πω ότι ήδη ως έφηβος ξεκίνησα να ακολουθώ τον πατέρα μου σε πολλά από τα δρομολόγιά του. Ο ίδιος στάθηκε αρωγός στην προσπάθειά μου. Έτσι αποφάσισα να αφοσιωθώ ολοκληρωτικά στο φορτηγό και να γίνω όσο το δυνατόν καλύτερος. Από το 2003 τον ακολουθούσα συνεχώς σε όλα του τα δρομολόγια στην Ευρώπη. Το 2011 πλέον ήμουν έτοιμος να ανοίξω τα δικά μου φτερά και ξεκίνησα μόνος μου στη διεθνή μεταφορά, έχοντας όμως μια προϋπηρεσία αρκετών χρόνων ως βοηθός.

Σήμερα δραστηριοποιούμαι στη γραμμή της Ιταλίας, ταξιδεύοντας από τη βόρεια μέχρι τη νότια πλευρά της χώρας, ανάλογα με τις ανάγκες της δουλειάς μας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάνοντας τον απολογισμό μου, μπορώ να πω με βεβαιότητα πως δεν μετάνιωσα για τις θυσίες που έκανα για το φορτηγό. Αυτό μου αρέσει και εν τέλει αυτό με κάνει ευτυχισμένο καθημερινά. Σε νέους θα έδινα την ίδια συμβουλή. Αν θέλουν να ασχοληθούν πραγματικά με το φορτηγό και αν αυτό τους κάνει χαρούμενους, να μη διστάσουν να το ακολουθήσουν.

Διαβάστε περισσότερα για τον Κώστα Πολυμέρου καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz.com

Το Actros το δουλεύω εδώ και ενάμιση χρόνο και πολύ σύντομα κατάλαβα την αξία του. Θεωρώ πως είναι ό,τι καλύτερο για τη δουλειά της διεθνούς μεταφοράς γιατί συνδυάζει πολλά πλεονεκτήματα: Άνεση καμπίνας, εργονομία, απόδοση κινητήρα και φυσικά οικονομία. Από το Βόλο ως την Ηγουμενίτσα και έπειτα την Ιταλία και πάλι πίσω, η κατανάλωση είναι περίπου στο 1/3 (λίτρο/χιλιόμετρο) με φορτία τονάζ σε μια διαδρομή με έντονες υψομετρικές διαφορές.

Το Actros μου εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που καθημερινά αποδεικνύουν την αξία τους στο οδικό δίκτυο της χώρας μας και του εξωτερικού στο οποίο κινούμαι. Συγκεκριμένα, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας του Actros είναι κατά τη γνώμη μου κορυφαίο. Όταν κινούμαι στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός (Μαλακάσι), όπου το οδόστρωμα είναι πολύ στενό, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας αποδεικνύεται πολύ χρήσιμο, ειδικά όταν επικρατούν αντίξοες συνθήκες τον χειμώνα με τις έντονες παγωνιές.

Το σύστημα που με έχει βοηθήσει επίσης πολύ είναι το Active Brake Assist γιατί σκανάρει την περιοχή μπροστά από το φορτηγό μου, εντοπίζοντας ό,τι κινείται. Το σύστημα αυτό κάνει θαύματα, θα έλεγα, όταν επικρατεί πυκνή ομίχλη και η ορατότητα είναι περιορισμένη. Ένα περιστατικό που θυμάμαι χαρακτηριστικά είναι όταν, πριν από λίγους μήνες, βγαίνοντας από βιομηχανική περιοχή σε πόλη της Ιταλίας, ο οδηγός του προπορευόμενου αυτοκινήτου φρέναρε απότομα, και τα φανάρια του στοπ δεν άναψαν -μάλλον ήταν καμένα- οπότε δεν αντιλήφθηκα εγκαίρως ότι πάτησε φρένο. Πριν ακόμη αντιδράσω, το σύστημα είχε ενεργοποιηθεί και φρέναρε το συρμό λίγα εκατοστά πίσω από το αυτοκίνητο. Το Actros μου μας έσωσε! Μετά από αυτό το περιστατικό εκτίμησα πραγματικά τις δυνατότητες του Actros».

Ευχαριστούμε για τις πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες που συνεχίζετε να μας στέλνετε. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.